Renault Megane II 

Megane II (2002-2009)

2. generace Megane

Na Megane II byla zahájena v roce 2002, a byl zcela nový začátek. Tyto dva vozy nesou velmi málo podobá, nová vozidla, která byla inspirována výrobce nový styl první vidět v Avantime. Nový Megane byl hlasoval Evropské Auto roku pro rok 2003, a dosáhl 5-hvětdiček bezpečnosti v nárazových testech EuroNCAP, první malý rodinný vůz, aby tak učinily.

Megane II a Laguna byly obě vitríny pro mnoho inovativních technologií Renault zahájena na začátku roku 2000 se; Renault karta keyless zapalovací systém, standard na Megane II, byla první v této třídě a od té doby široce přijat. Podobně možnost panoramatická skleněná posuvná střecha je další oblast, ve které vedl Renault, kde ostatní následovat.

V Brazílii, Renault zahájila flex-palivo verze, tzv. "Hi-Flex", který je schopen běžet buď bezolovnatý benzin (benzin) nebo etanol. Podobně jako brazilský Vyhlídkové a Clio verze se Megane motor může pracovat s jakoukoliv směs benzinu a etanolu, kvůli používání elektronického kontrolního modulu. Tato verze má flex 16V 110 PS (115 hp s ethanolem) 1,6-litr motoru vyvinuté a vyrobené v Brazílii, ale na 2,0-litru verze neumožňuje používání etanolu, protože její motor je vyrobena ve Francii.

Stejně jako u předchozích Megane, že modelová řada je velmi široká, je zde i tři až pět dveří hatchback k dispozici, s názvem "Sport Hatch" a "Hatch" v uvedeném pořadí, je 4-door sedan / limuzína (Sport Sedan), a pěti-dveřové kombi (Sport karavan / Grandtour), a nahradit jak Megane Coupe a kabriolet, nový zdvihatelné s pevnou střechou.